6 iemesli, kāpēc izmantot profesionālas produktu fotogrāfijas

Iepirkšanās tiešsaistē bija visai nozīmīga mūsu ikdienas sastāvdaļa jau pirms pandēmijas, taču pēdējo divu gadu laikā tā kļuvusi teju neaizvietojama. Preču pārdošana tiešsaistē uzņēmējiem nešaubīgi paver plašus biznesa apvāršņus – savus produktus un ražojumus mūsdienās ir iespējams piedāvāt klientiem visā pasaulē, turklāt tiek lēsts, ka līdz 2023. gadam e-komercijas pārdošanas apjoms pasaulē dubultosies un sasniegs 6,5 triljonus dolāru. Nešaubīgi augusi ir arī konkurence, un tikpat lielā mērā ikvienam uzņēmējam ir jāsacenšas ar ražotājiem no visas pasaules.

Kamēr optimāla produktu kvalitātes un cenas attiecība joprojām ir pirkuma iegādes kritēriju topa augšgalā, spēles noteikumi tomēr ir mainījušies. Uzvarētājs mūsdienās ir tas, kurš produkta augsto kvalitāti un piedāvātās priekšrocības spēj vislabāk nodemonstrēt vizuāli. Tāpēc var teikt, ka e-komercijas nozari mūsdienās pārvalda profesionālas produktu fotogrāfijas – tās ir pirmais, ko potenciāls pircējs ierauga un kam ir potenciāls viņa uzmanību arī noturēt.

Lasi tālāk, lai uzzinātu vairāk par būtiskākajiem iemesliem, kuru dēļ profesionāla produktu fotogrāfa pakalpojumu izmantošana sniegs būtisku pienesumu tavam biznesam!
BABE sejas kopšanas līdzekļu studijas fotogrāfija. Fotogrāfe no Rīgas Alīna Kareva

1. Profesionālas produktu fotogrāfijas nodrošina klientam nepieciešamo informāciju lēmuma pieņemšanai

Uzņēmumi, kuru ražotos produktus iespējams iegādāties to mājaslapās, zina – produktu fotogrāfijām jābūt kvalitatīvām un informācijas ziņā izsmeļošām. Potenciālais pircējs, kurš preci neredz “dzīvē”, bet gan tikai datora ekrānā, ir īpaši ieinteresēts saņemt pēc iespējas precīzāku vizuālo informāciju par priekšmetu, kurš profesionāli nofotografēts no dažādiem leņķiem.

Profesionāls produktu fotogrāfs zina, kā priekšmetam jāizskatās attēlā, kādos veidos un no kādiem leņķiem tas jāfotografē, lai sniegtu potenciālajam klientam pilnīgu kopainu. Turklāt augstvērtīgas, izsmeļošas produktu fotogrāfijas mājaslapā nav tikai vēlamas – tās patiesībā lielā daļā gadījumu izšķir, vai klients preci iegādāsies, vai dosies alternatīvu meklēt kur citur - 70% pircēju norādījuši, ka nepietiekamas informācijas par produktu dēļ (kuru, lielākoties, iegūst no attēliem) viņi devušies prom no mājaslapas, preci neiegādājoties.

2. Kvalitatīvas produktu fotogrāfijas ļauj iegūt pircēju uzticību

Piedāvājot ne tikai pietiekami daudz fotogrāfiju, kuras produktu parāda no dažādiem leņķiem un dažādās lietojuma situācijas, bet arī augstas kvalitātes attēlu, kurā, līdz ar to, labi saskatāma arī paša produkta kvalitāte, uzņēmējam ir iespēja iegūt klienta uzticību ar vēstījumu: “Man nav nekā slēpjama!”. Iztēlojies situāciju, kad, iegādājoties apģērbu interneta veikalā, tiek piedāvātas fotogrāfijas, kurās materiāla šķiedras redzamas stilistiski pievilcīgā un pārliecinošā tuvplānā: pircējs iegūst ne tikai visu nepieciešamo informāciju par materiālu, bet acumirklī zina – pārdevējs ne tikai neslēpj sīkās detaļas, bet ar savu produktu simtprocentīgi lepojas!
Sejas krēma studijas produktu fotografēšana no ESTHEDERM. Fotogrāfe – Alīna Kareva

3. Profesionāli uzņemtas produktu fotogrāfijas ietaupa uzņēmēju laiku un līdzekļus

Ne viens vien uzņēmējs, it īpaši biznesa attīstības sākumā, ir uz “savas ādas” pārbaudījis maldīgo pieņēmumu, ka DIY (angliski – do it yourself) jeb amatieru produktu fotogrāfijas ietaupīs līdzekļus un laiku, reizē ļaujot sasniegt līdzvērtīgu rezultātu. Šis pieņēmums nevarētu būt tālāk no patiesības. Sadarbojoties ar profesionālu produktu fotogrāfu, patiesībā tiek ietaupīts ne tikai laiks, bet arī līdzekļi, jo profesionālis, kurš šajā nozarē darbojas ikdienā, ietaupa laiku darbojoties, kā arī zina, kā produktu vizuālā tēla veidošanai paredzētos līdzekļus izmantot visefektīvāk. Fotogrāfs savā studijā darbojas ātri un precīzi, pilnībā pārņemot savā pārziņā visu, kas saistīts ar produktu fotogrāfiju – attēlu uzņemšanu, atlasi, kvalitātes kontroli, pēcapstrādi un rediģēšanu, kamēr uzņēmuma pārstāvji un darbinieki var netraucēti darīt darbu, kuram tikuši nolīgti.

4. Profesionālas produktu fotogrāfijas interneta veikalam aiztaupa preču atgriešanu

Ikvienam, kurš nodarbojas ar e-komerciju, ir zināms, cik dārgi uzņēmumam izmaksā preču atgriešana. Šī iemesla dēļ ir skaidrs: augstas kvalitātes produktu fotogrāfijas, kas nodrošina izsmeļošu vizuālo informāciju par produktu, ne tikai veicina potenciālo pircēju uzticību konkrētajam biznesam, bet arī būtiski samazina preču atgriešanas rādītājus. Statistika ir nepielūdzama: 22% preču atgriešanas gadījumu pie vainas bijušas produktu fotogrāfijas, kuras nav produktu atainojušas pietiekami precīzi – perspektīvai, šogad kopējā atgriezto e-veikalos nopirkto preču vērtība ir 500 miljardi dolāru... Jāņem vērā, ka preču atgriešanas rādītājus īpaši samazina profesionāli attēli ar 360° rotācijas funkciju, kuros produktu iespējams apskatīt vispilnīgāk.
Reklāmas foto ar Eucerin sejas krēmu. Fotogrāfe – Alīna Kareva

5. Profesionāls produktu fotogrāfs izveidos attēlus, kuri ir interaktīvi

Interaktīviem produktu attēliem piemīt ne tikai vērtīga funkcionalitāte, bet tie arī veicina potenciālo pircēju uzticēšanos zīmolam. Gan jau iepriekš minētā 360° grādu rotācijas funkcija, gan pievilkšanas (angliski - zooming) funkcija ar augstu izšķirtspēju ļauj klientam, tā teikt, mijiedarboties ar produkta attēlu, veidojot pārliecību par pazīstamu un uzticamu zīmolu.

6. Profesionāls fotogrāfs radīs perfekto līdzsvaru starp produkta un dzīvesveida fotogrāfijām labākiem biznesa rezultātiem

Interaktīvas fotogrāfijas potenciālo klientu precīzi informē par produktu un visām tā īpašībām, reizē radot uzticību zīmolam, kurš gatavs attēlos atklāt produkta vissīkākās detaļas. Taču ne mazāk svarīgas ir arī dzīvesstila fotogrāfijas, kurās produkts redzams “darbībā” – šīs fotogrāfijas rosinās pircēja iztēli un emocionālo reakciju, iedomājoties sevi līdzīgā produkta lietošanas situācijā. Profesionāls produktu fotogrāfs ne tikai spēj radīt abu tipu fotogrāfijas, bet nodrošinās veiksmīgāko līdzsvaru starp tām, lai potenciālais pircējs, apskatot visas produkta fotogrāfijas, izdara izvēli par labu produktam gan ar prātu, gan sirdi!

Par produktu fotogrāfi Alīnu Karevu

Pieredzējusī produktu fotogrāfe Alīna Kareva nodrošina pilna spektra produktu fotogrāfijas pakalpojumus, tostarp, koncepta izveidi, fotogrāfēšanu un pēcapstrādi. Alīna specializējas produktu un reklāmas fotogrāfiju veidošanā uzņēmumu mājaslapām un sociālajiem tīkliem, interneta veikaliem un katalogiem, kā arī ēdiena fotogrāfēšanā.
Pabeigto foto darbu piemēri no Rīgas fotogrāfes Alīnas Karevas
Produktu, reklāmas un ēdienu fotografēšana Rīgā. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Fotogrāfe darbojas savās studijā Rīgā, un ir gatava sadarboties ar visdažādāko nozaru uzņēmumiem, kuriem veiksmīgākai savas produkcijas pārdošanai un tiešsaistes reklāmai nepieciešamas profesionāla produktu fotogrāfa prasmīgās rokas.

Alīna iedziļināsies konkrētā biznesa vajadzībās un izaicinājumos, palīdzot atrast veidu, kā visveiksmīgāk pozicionēt produktus uzņēmuma tiešsaistes veikalā un pārstāvniecībā sociālajos tīklos, kā arī nodrošinās pilna servisa augstas kvalitātes produktu fotosesijas.

Lai uzzinātu vairāk par Alīnas piedāvājumu un apspriestu savu projektu, sazinies ar Alīnu šeit!