Kā pārdot vairāk Instagram ar profesionālu produktu fotogrāfiju palīdzību?

Produktu un pakalpojumu pārdošana tiešsaistē nešaubīgi paver plašus biznesa apvāršņus – mūsdienās saražoto ir iespējams piedāvāt klientiem visā pasaulē, turklāt tiek lēsts, ka līdz 2023. gadam e-komercijas pārdošanas apjoms pasaulē dubultosies un sasniegs 6,5 triljonus dolāru!

Darījumi mūsdienās aizvien biežāk notiek tieši digitālajā vidē – un tā vairs nav tikai uzņēmuma e-komercijai veltītā mājaslapas sadaļa! Uzņēmumi, kuri savus produktus un pakalpojumus pārdod tiešsaistē, zina: sociālo tīklu platformai Instagram vairs nav tikai dekoratīva funkcija uzņēmuma vizuālā tēla attīstīšanai – tā ir vide, kurā vistiešākajā veidā iespējams pārdot ražotos produktus, un, iespējams, veidot daudz tiešāku un ciešāku kontaktu ar patērētāju.
Klients: Dun klipši. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Produktu fotogrāfijas no Dun Klipši uzņēmuma Instagram konta Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Profesionālas fotogrāfijas ir būtiskas ne tikai uzņēmuma mājaslapā, kā, iespējams, ierasts domāt. Instagram, kas ir primāri vizuāla platforma, un kas piesaista gados jaunāku un digitālās un vizuālās informācijas patēriņa ziņā prasīgāku auditoriju (vecuma grupā no 18-24 gadiem Instagram lieto 75% un vecuma grupā no 25-29 Instagram lieto 57%), vizuālā produktu reprezentācija ir vēl būtiskāka. It sevišķi tāpēc, ka Instagram mūsdienās iespējams produktus pārdot tieši, un platformu šobrīd lieto nu jau 1130,2 miljoni pasaules iedzīvotāju!

Kā veiksmīgi pārdot produktus Instagram?

Zemāk aplūkosim veiksmīgākos piemērus – uzņēmumus, kuriem lieliski izdodas savu produkciju pārdot Instagram vidē ar augstas kvalitātes attēlu palīdzību.

Harrys ir uzņēmums, kas ražo skūšanās, ķermeņa un matu produkti vīriešiem, un savā Instagram kontā apgalvo, ka “nav tāds pats, kā citi” (“Harrys is not the same”), par ko liecina arī kvalitatīvās, bet ikdienišķi lakoniskās fotogrāfijas.
Produktu fotogrāfijas no Harrys uzņēmuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no Harrys uzņēmuma Instagram konta
Bang & Olufsen ražo augstvērtīgas skaņu iekārtas un televizorus, un šī uzņēmuma nosaukums būs svešs tikai retajam, bet tas, cik lielā mērā stilam un detaļām pievērsta uzmanība uzņēmuma Instagram kontā ievietotajās fotogrāfijās lieku reizi atgādina par to, kāpēc uzņēmumam labi klājas jau kopš 1925. gada.
Produktu fotogrāfijas no Bang & Olufsen uzņemuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no Bang & Olufsen uzņemuma Instagram konta
Bulbul Watches minimālisma stilā ieturēto rokaspulksteņu kvalitāte komentārus neprasa, bet Instagram kontā ievietotie attēli – vēlreiz apliecina. Konts izceļas ar viengabalainību un ieturētu stilu, kas netraucē ieviest rotaļīgas detaļas un laiku pa laikam “nomainīt fonu”.
Produktu fotogrāfijas no Bulbul Watches uzņemuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no Bulbul Watches uzņemuma Instagram konta
Native Union piedāvā produktus (dažādus ietvarus, maciņus, mapes utt.) modernam dzīvesveidam, un “moderns” viennozīmīgi tiek atspoguļots uzņēmuma Instagram kontā. Stilīgās un minimālisma stilā ieturētās kompozīcijas, kas potenciālajam pircējam liek tiekties pēc sakārtotākas dzīves, pārdošanas darbiņu dara lieliski.
Produktu fotogrāfijas no Native Union uzņemuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no Native Union uzņemuma Instagram konta
Molekule gaisa attīrīšanas iekārtas privātiem mājokļiem ir tikpat elegantas kā uzņēmuma Instagram kontā publicētie attēli, kuros tiek aktualizēts arī uzņēmuma produkcijai atbilstošs dzīvesstils – miers, kārtība, elegance un rūpes par sevi.
Produktu fotogrāfijas no Molekule Air uzņemuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no Molekule Air uzņemuma Instagram konta
E. T. Q. produkts ir tenisa kurpju luksusa interpretācija, un elegance caurstrāvo visus Instagram publicētos attēlus. Ne tikai elegance – E. T. Q. apvieno lakonisku, kontrastos balstītu vizuālo tēlu ar 100% atklātību, pievēršot mūsu uzmanību vissīkākajām augstvērtīgā produkta detaļām.
Produktu fotogrāfijas no E.T.Q. Amsterdam uzņemuma Instagram konta
Produktu fotogrāfijas no E.T.Q. Amsterdam uzņemuma Instagram konta
Mūsdienās pietiekami kvalitatīvu fotogrāfiju uzņemšanai nav nepieciešams fotoaparāts – amatieru produktu fotosesijai pilnībā pietiks ar jaunāko iPhone versiju viedtālruņu kamerām. Jo lielāks megapikseļu skaits, jo kvalitatīvākas izdosies fotogrāfijas. Uzziniet vairāk par to, kā uzņemt pēc iespējas kvalitatīvākas produktu fotogrāfijas ar viedtālruni.

Par produktu fotogrāfi Alīnu Karevu

Pieredzējusī produktu fotogrāfe Alīna Kareva nodrošina pilna spektra produktu fotogrāfijas pakalpojumus, tostarp, koncepta izveidi, fotogrāfēšanu un pēcapstrādi. Alīna specializējas produktu un reklāmas fotogrāfiju veidošanā uzņēmumu mājaslapām un sociālajiem tīkliem, interneta veikaliem un katalogiem, kā arī ēdiena fotogrāfēšanā.
Produktu, reklāmas un ēdienu fotografēšana Rīgā. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Produktu, reklāmas un ēdienu fotografēšana Rīgā. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Fotogrāfe darbojas savās studijā Rīgā, un ir gatava sadarboties ar visdažādāko nozaru uzņēmumiem, kuriem veiksmīgākai savas produkcijas pārdošanai un tiešsaistes reklāmai nepieciešamas profesionāla produktu fotogrāfa prasmīgās rokas.

Alīna iedziļināsies konkrētā biznesa vajadzībās un izaicinājumos, palīdzot atrast veidu, kā visveiksmīgāk pozicionēt produktus uzņēmuma tiešsaistes veikalā un pārstāvniecībā sociālajos tīklos, kā arī nodrošinās pilna servisa augstas kvalitātes produktu fotosesijas.

Lai uzzinātu vairāk par Alīnas piedāvājumu un apspriestu savu projektu, sazinies ar Alīnu šeit!