Kāpēc uzņēmumam svarīgi izmantot profesionālas produktu fotogrāfijas?

Jau iepriekš esam rakstījuši par to, kā izvēlēties profesionālu produktu fotogrāfu tieši savam zīmolam, bet vai zini, kādas priekšrocības uzņēmumam biznesa mērķu sasniegšanā sniedz tieši profesionālu produktu fotogrāfiju izmantošana? Par to vairāk šajā rakstā!

Iepirkšanās globālajā tirgū un produktu foto

Iepirkšanās tiešsaistē ir kļuvusi par neaizvietojamu mūsu ikdienas sastāvdaļu, tāpēc produktu pārdošana tiešsaistē uzņēmējiem nešaubīgi paver plašus biznesa apvāršņus. Galu galā, savas preces un pakalpojumus mūsdienās ir iespējams piedāvāt klientiem visā pasaulē! Taču, līdz ar globalizācijas piedāvātajām iespējām augusi arī konkurence, un tikpat lielā mērā uzņēmējiem tagad jāsacenšas citiem ar ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem no visas pasaules.

Kvalitatīvs produkts par samērīgu cenu vienmēr bijis potenciālā pircēja prasību augšgalā, bet ir tikai viens veids, kā pircējs produkta kvalitāti tiešām spēs novērtēt – ja viņš produktu nopirks. Un produktu mūsdienās pārdot spēs tikai tas ražotājs, kurš produkta augsto kvalitāti un piedāvātās priekšrocības spēs vislabāk nodemonstrēt vizuāli.
Atslēgu organizators. Foto interneta veikalam OCULT. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Atslēgu organizators. Foto interneta veikalam OCULT. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
E-komercijas nozare digitālajā laikmetā ir mainījusies – konkurence ir milzīga un prasības pret iespēju produktu pirms iegādes pienācīgi izvērtēt ir augušas. Profesionālas produktu fotogrāfijas ir kļuvušas par nenovērtējamu rīku – tās ir pirmais, ko potenciāls pircējs ierauga un kam ir potenciāls viņa uzmanību arī noturēt. Lasi tālāk, lai uzzinātu vairāk par priekšrocībām biznesa mērķu sasniegšanā, kādas tavam uzņēmumam nodrošina profesionālu produktu fotogrāfiju izmantošana e-komercijā!

Palīdz izstrādāt zīmolu

Produktu fotogrāfijas ir kas vairāk par vienkāršas fotosesijas rezultātu - tās ir ilgtermiņa ieguldījums tava biznesa atpazīstamībai tirgū. Izmantojot produktu fotogrāfijas gan uzņēmuma mājaslapā, gan tā sociālo mediju komunikācijā, ir iespēja klientiem un sekotājiem nodot būtiskus vēstījumus par tavu biznesu – tā profesionalitāti, vērtību klientu acīs, kvalitāti un radošumu. Komunikācija ar kvalitatīvu un, protams, arī informatīvu attēlu palīdzību esošajiem un topošajiem klientiem liek noticēt: šim uzņēmumam patiesi rūp viņu vajadzības un vēlmes, tā mērķis ir sniegt viņiem labāko un piedāvāt kvalitatīvāko servisu! Tieši šis ir ceļš pie lojāliem klientiem, kuri ne tikai iepērkas, bet arī atgriežas!
Atslēgu organizators. Foto interneta veikalam OCULT. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Atslēgu organizators. Foto interneta veikalam OCULT. Fotogrāfe: Alīna Kareva.

Nodrošina precīzu vizuālo informāciju – ātri un nepastarpināti

Uzņēmumi, kuri nodarbojas ar e-komerciju, zina - produktu fotogrāfijām jābūt kvalitatīvām, precīzām un izsmeļošām. Potenciālais pircējs, kurš preci redz tikai datora ekrānā, ir īpaši ieinteresēts saņemt pēc iespējas vairāk un precīzāku vizuālo informāciju par preci, kura profesionāli nofotografēta no dažādiem leņķiem un uz dažādiem foniem.

Profesionāls produktu fotogrāfs zina, kā priekšmetam jāizskatās attēlā, kādos veidos un no kādiem leņķiem tas jāfotografē, lai sniegtu klientam pilnīgu kopainu. Augstvērtīgas, izsmeļošas produktu fotogrāfijas mājaslapā nav tikai vēlamas – tās lielā daļā gadījumu izšķir, vai klients preci iegādāsies, vai dosies alternatīvu meklēt kur citur.

70% pircēju norādījuši, ka nepietiekamas informācijas par produktu dēļ (kuru, lielākoties, iegūst no attēliem) viņi devušies prom no mājaslapas, preci neiegādājoties!
Bērnu galda spēle. Klients: Bonbaloo. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Bērnu galda spēle. Klients: Bonbaloo. Fotogrāfe: Alīna Kareva.

Taupa laiku un naudu!

Ne viens vien uzņēmējs, it īpaši biznesa attīstības sākumā, ir uz “savas ādas” pārbaudījis maldīgo pieņēmumu, ka DIY (angliski – do it yourself) jeb amatieru produktu fotogrāfijas ietaupīs līdzekļus un laiku, reizē ļaujot sasniegt līdzvērtīgu rezultātu. Šis pieņēmums bieži vien ir tālu no patiesības.

Sadarbojoties ar profesionālu produktu fotogrāfu, patiesībā tiek ietaupīts ne tikai laiks, bet arī līdzekļi, jo profesionālis, kurš šajā nozarē darbojas ikdienā, ietaupa laiku darbojoties, kā arī zina, kā produktu vizuālā tēla veidošanai paredzētos līdzekļus izmantot visefektīvāk.

Pareizā noskaņas radīšana = pirkums

Pārdodot tiešsaistē ir ierobežotas iespējas pārliecināt pircēju par to, cik lielisks ir uzņēmuma piedāvātais produkts. Taču sajūtu par produktu (piemēram, to, cik patīkami būs ieritināties siltajā merino vilnas jakā aukstā ziemas vakarā) ir iespējams potenciālajam klientiem sniegt ar profesionālu un pārdomātu reklāmas fotogrāfiju palīdzību gan mājaslapā, gan uzņēmuma sociālajos tīklos.

Lieliskas fotogrāfijas spēj acumirklī pievērst pircēja uzmanību, un atainotā situācija spēs to pārliecināt, ka konkrētais produkts risina tieši viņa vajadzību...
Šalle no augstas kvalitātes vilnas. Klients: Ombre London. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Šalle no augstas kvalitātes vilnas. Klients: Ombre London. Fotogrāfe: Alīna Kareva.

Ļauj iegūt pircēju uzticību

Piedāvājot gan pietiekami daudz un dažādu, bet arī augstas kvalitātes attēlu, kurā, līdz ar to, labi saskatāma arī paša produkta kvalitāte, uzņēmējam ir iespēja iegūt klienta uzticību ar vēstījumu: “Man nav nekā slēpjama!”.

Iztēlojies situāciju, kad, iegādājoties apģērbu interneta veikalā, tiek piedāvātas fotogrāfijas, kurās materiāla šķiedras redzamas stilistiski pievilcīgā un pārliecinošā tuvplānā: pircējs iegūst ne tikai visu nepieciešamo informāciju par materiālu, bet acumirklī zina – pārdevējs ne tikai neslēpj sīkās detaļas, bet ar savu produktu simtprocentīgi lepojas!

Aiztaupa interneta veikalam preču atgriešanu!

Ikvienam, kurš nodarbojas ar e-komerciju, ir zināms, cik dārgi uzņēmumam izmaksā preču atgriešana. Šī iemesla dēļ ir vērts izmantot augstas kvalitātes, profesionālas produktu fotogrāfijas. Tās nodrošina izsmeļošu vizuālo informāciju par produktu un veicina potenciālo pircēju uzticību konkrētajam biznesam, taču, ne mazāk būtiski – tās samazina preču atgriešanas rādītājus.

Statistika ir nepielūdzama: 22% preču atgriešanas gadījumu pie vainas bijušas produktu fotogrāfijas, kuras nav produktu atainojušas pietiekami precīzi – perspektīvai, šogad kopējā atgriezto e-veikalos nopirkto preču vērtība ir 500 miljardi dolāru.

Par produktu fotogrāfi Alīnu Karevu

Pieredzējusī produktu fotogrāfe Alīna Kareva nodrošina pilna spektra produktu fotogrāfijas pakalpojumus, tostarp, koncepta izveidi, fotogrāfēšanu un pēcapstrādi. Alīna specializējas produktu un reklāmas fotogrāfiju veidošanā uzņēmumu mājaslapām un sociālajiem tīkliem, interneta veikaliem un katalogiem, kā arī ēdiena fotogrāfēšanā.
Produktu, reklāmas un ēdienu fotografēšana Rīgā. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Produktu, reklāmas un ēdienu fotografēšana Rīgā. Fotogrāfe: Alīna Kareva.
Fotogrāfe darbojas savās studijā Rīgā, un ir gatava sadarboties ar visdažādāko nozaru uzņēmumiem, kuriem veiksmīgākai savas produkcijas pārdošanai un tiešsaistes reklāmai nepieciešamas profesionāla produktu fotogrāfa prasmīgās rokas.

Alīna iedziļināsies konkrētā biznesa vajadzībās un izaicinājumos, palīdzot atrast veidu, kā visveiksmīgāk pozicionēt produktus uzņēmuma tiešsaistes veikalā un pārstāvniecībā sociālajos tīklos, kā arī nodrošinās pilna servisa augstas kvalitātes produktu fotosesijas.

Lai uzzinātu vairāk par Alīnas piedāvājumu un apspriestu savu projektu, sazinies ar Alīnu šeit!